(4 Gambar) Koleksi Perkahwinan Amy Search Yang Anda Belum Lihat

Penyanyi rock terkenal, Amy Search telah berkahwin buat kali pertama pada tahun 1983 ketika di awal kemunculan kumpulan Search.

Pemilik nama Suhaimi Abdul Rahman yang pada ketika itu berusia 25 tahun telah bernikah dengan Faridah Fadzil dan mereka dikurniakan dengan seorang cahaya mata iaitu Nabila Huda.

Namun, perkahwinan Amy Search dan Faridah tidak bertahan lama selepas mereka bercerai pada tahun 1985, tahun yang sama Search mengeluarkan album pertama, Cinta Buatan Malaysia.

Nampaknya, dia mengakhiri zaman duda apabila berkahwin dengan seorang pramugari MAS, Noorliza Abdul Latiff. Nasib tidak menyebelahi Amy apabila perkahwinan mereka berakhir pada Oktober 1994 tanpa mendapat sebarang cahaya mata.

Hanya lebih kurang 8 bulan selepas bercerai, Amy berkahwin pula dengan Roslisa Ahmad pada Jun 1995 dan dikurniakan seorang anak iaitu Irisha Myra. Dia bercerai buat kali ketiga pada tahun 2000.
Pada Oktober 2003, Amy akhirnya bertemu jodoh dengan Norish dan mereka berkahwin pada Oktober 2003. Perkahwinan pada kali ini kekal sehingga kini. Pasangan ini telah dikurniakan dengan tiga orang cahaya mata iaitu Alexander Zulkarnain, Sania Samara dan dan Qaqa At-Tameemi.

0 Response to "(4 Gambar) Koleksi Perkahwinan Amy Search Yang Anda Belum Lihat "

Post a Comment