Senarai Nama-nama Yang Sering Diganggu Jin..

Nama-nama Yang Sering Diganggu Jin..

Biasanya dalam pemberian nama anak kita tak sedar yang nama-nama yang diberikan kadang kala merupakan nama yang juga digunakan oleh jin! Petikan ceramah ustaz Sharhan

nama

Antara nama-nama biasa yang dikenal pasti digunakan oleh Jin ialah seperti:-
1. Balqis
2. Kistina/Qistina
3. Najwa
4. Zakuan
5. Batrisha
6. Erisha
7. Mazda

Video Player
00:00Use Left/Right Arrow keys to advance one second, Up/Down arrows to advance ten seconds.10:04

Pengalaman hidup aku menjadi akan aku lebih matang. Setiap nama yang di berikan ada maksud tertentu yang membawa peribadi dan perwatakan setiap orang. Nama yang baik, baiklah jadinya. Buruk dipanggil, buruklah jadinya. Contohnya aku, nama aku bermaksud seorang raja, ketua bagi seluruh alam bumi. Memang betul. aku menjadi seorang ketua. Sifat dan perwatakan aku nak jadi ketua. Kalau tak jadi ketua mesti rasa tak puas hati dan memberi kehidupan yang tak puas bagi aku.

Contoh lain aku ambik nama kawan aku ni yang maksudnya seorang yang mengetepikan syuga sementara dan berdepan dengan Tuhannya.  Orangnya memang baik, boleh di katakan alim dan tahu tentang agama. Dalam kalangan keluarganya, memang tak ada yang se-alim dia.

jin dan alam ghaib


Ustaz Sharhan jelaskan, nama seperti di atas memang mempunyai maksud yang baik/maksud yang indah, cuma dalam perubatan Islam nama-nama ini sering digunakan oleh Jin.  Nama-nama ini berdasarkan kajian dan pengalaman Ustaz Sharhan dalam mengendalikan kes dalam Perubatan Islam. Menurutnya, pandangan Ustaz Sharhan lagi lebih kurang 60%-70% orang yang datang berubat terkena penyakit misteri adalah bernama seperti di atas. Saya tak nak komen lebih-lebih tentang perkara ini. Sebab bukan berada di bidang kita. Ustaz Sharhan adalah yang lebih arif tentang pengubatan Islam. -Waulahualam

0 Response to "Senarai Nama-nama Yang Sering Diganggu Jin.."

Post a Comment