Mia Ahmad mendedahkan perangai buruk Bella Nazari. Persengketaan antara 2 artis ini meruncing

Persengketaan di antara selebriti bukanlah perkara baru dalam industri hiburan. Malah, tidak kurang juga yang bertindak membawa kes pergaduhan mereka ke mahkamah. Ada juga pergaduhan yang hanya melibatkan perkara kecil sahaja misalnya, kes perebutan seorang lelaki di antara dua aktres.



Mia Ahmad turut menafikan hubungannya dingin bersama Bella Nazari. Jelasnya, isu itu timbul mungkin kerana salah faham tentang hubungannya bersama lelaki itu. “Tidak perlu hendak main ugut-ugut dan jangan menzalimi orang lain,” tegas beliau.



Apa pun dua-dua merupakan pelakon yang berbakat.. kalau teruskan persengketaan tu memang tak bagus la.. kalau diorang bekerjasama mungkin lebih banyak drama atau filem yang berkualiti boleh dihasilkan..





Peminat-peminat pun mesti sokong diorang untuk berbaik-baik kan.. alaaa.. benda hanya dalam cerita Hati Perempuan.. lakonan pulak tu.. Persengketaaan ini hanya di dalam telenovela Hati Perempuan yang di lakonkan oleh Mia Ahmad sebagai Yuhanis dan Bella Nazari sebagai Tengku Amalin.

0 Response to "Mia Ahmad mendedahkan perangai buruk Bella Nazari. Persengketaan antara 2 artis ini meruncing"

Post a Comment